Benvinguts a la nova web de Eli Perruqueria i Estètica

Benvinguts a la web de Eli Perruqueria i Estètica, ubicada a la localitat de Cornudella de Montsant (Priorat) des de l’any 2010. Aquesta és una empresa que es dedica a cuidar i tractar el cabell i al client amb la millor professionalitat.

Sóc l’Elisabet, Eli com tothom em diu, després de molts anys treballant fora fent d’estilista, vaig tornar al meu poble, a la meva casa i amb la meva gent. Estic molt contenta de poder estar al vostre servei, de poder transmetre els meus coneixements com a professional del sector de la perruqueria.

Els serveis que oferim a la perruqueria son:

— Talls moderns, tradicionals, pels mes petits de la casa, etc… sempre adecuats per cada client/a.

— Posa’t a les meves mans per donar color als teus cabells, tints, metxes de tot tipus, etc.

— També pots recórrer als modelats o allisats.

— Tens el cabell curt i el vols tenir llarg? Cap problema, també tenim extensions de tot tipus.

— Aplicació de tractaments: Reparadors | Hidratants | Anti greix | Anti caiguda | Picors | Keratina | Etc…

— Recollits de festa.

— Per núvies, t’assessoro segons com portes el vestit, per què estiguis perfecta en aquest dia tan especial.

Deixa un comentari